Octavian se deplaseaza pe traseul B-A-D , cu viteza medie v indice 1 = 3km / h . cristian parcurge traseul B-M-D in acelasi interval de timp in care octavian a parcurs traseul B-A-D . determina viteza medie de deplasare a lui cristian , stiind ca distanta AM este egala cu distanta MD .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T09:16:20+03:00
Din AD=AB pe 2= 2 supra 2=1 km
traseul BAD=2+1=3Km parcursi de Oc cu v1=3 Km pe h
rezulta ca t1=3:3=1h
C pargurge traseul BMD=2 Km intr-o ora rezulta ca v2=d supra t= 2Km : 1h=2 Km pe h
9 3 9
2014-06-04T09:16:35+03:00
V=3 km/h (B-A-D)-3 km 
              (B-M-D)=2km