Răspunsuri

2014-06-04T08:59:40+03:00
Fie n ,  n+1 , n+2 cele 3 numere consecutive,- unde n este cel mai mic

Avem n+n+1+n+2=90⇒3n=90-3⇒3n=87⇒n=87/3⇒n=29

Deci numarul cautat este 29, iar ca fapt divers celelalte era 29+1=30 ; 29+2=31 :D
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-04T08:59:54+03:00
A+a+1+a+2=90
3a+3=90
3a=87
a=29

b=29+1
b=30

c=29+2
c=31

Cel mai mic nr. este 29.
2 5 2