Răspunsuri

2014-06-04T08:43:55+03:00
Pentru ca  Molda moare in urmarirea bourului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T08:53:18+03:00
Pentru ca sfasiata de puteri ( batranetea , si alte ... aa ... vanatori )  nu mai reuseste sa-l nimiceasca ( sa-l prinda , sa-l urmareasca ## tu alegi , mai trebuie putin lucrata formularea in prop la ac text al meu ) si cade rapunsa din nefericire , in plus autorul doreste sa aiba o incheiere care sa te marcheze , sa te faca sa iti amintesti de acest text  , sa te uimeasca prin faptele acelor personaje .--- sper ca ti-am fost de folos cat de cat , macar putin de cat --- 
cu placere sper sa iei 10 !
Mersi ! :)
tot ce trebuie sa mai faci la acest text este sa lucrezi la compozitie , a mea a fost putin cam pe moment
SEBALAUR poti sa raspunzi si la cealalta intrebare