Ionel are 4 pungute cu timbre.In fiecare pungulita sunt cate 2 plicuri a cate 5timbre fiecare.Cate timbre are Ionel?

2
daca nu intelegi ceva zi-mi
40
daca tot ii ajutati, nu le dati mura-n-gura raspunsul, explicati-le
2 plicuri x 5 timbre = 10 timbre in fiecare punga
10 plicuri x 4 pungute = 40 timbre in total

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T12:00:35+02:00
2014-02-03T12:16:15+02:00
1(pungi)=2x5=10
 
4(pungi)=2x5+2x5+2x5+2x5=10+10+10+10=40(timbre)
1 5 1