Un tezt format din 5 propozitii in care sa raspunzi la urmatoarele intrbari
cum saluti cind intri in biblioteca
ce carte vrei sa imprumuti
ce spui doamnei biblotecare cind pleci
ce ai simtit cand ai primit cartea
cum vei avea grija de carte pana o vei inapoia

2
1:buna ziua!...2:as dorii sa imprumut di eu carte de poiezii Mihai Eminescu....3: multumesc frumos o zi buna in continuare la revedere...4:....am simtin un sentiment de cutriozitate pentru a o citi si dr bucurie pentru ca in sfarsit a luat acea carte pe care o vroiam.....5: voi aveaa grija sa nu o rup si sa o pastrez curata

Răspunsuri

2014-06-04T08:37:57+03:00
1. Buna ziua.
2.Omul invizibil.
3.Multumesc. La revedere!
4.Am avut un sentiment de fericire, pentru ca in sfarsit am primit acea carte de mult asteptata de mine.
5.Voi avea grija sa nu-i rup paginile.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T08:51:56+03:00
Buna ziua!As vrea sa imprumut si eu carea "Alice in tara minunilor".Multumesc ,la revedere!Am fost foarte fericit cand am primit cartea.O sa am foarte mare grija de ea,pentru ca o va citi si alti copii.
1 5 1