Răspunsuri

2014-06-04T08:00:59+03:00
200g=5 lingurite = o lingurita cantareste 40g
4 linguri=400g + 4 lingurite =160g =160g + 400g  =560g
multu asa da si la ras. la mn
Cu placere. Oricand.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T08:03:41+03:00
4 x 100 = 400 g - la linguri , ;   2x 100 = 200 ( atat cantaresc  cele 5 lingurite ) > ( rezulta) ca 1 lingurita = 200: 5 = 40 grame > ca 4 lingurite =  160 grame ( 40x 4) adunate > 160+ 400 = 560 grame !
2 5 2