Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T07:43:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vine 3 supra 4 inmultit cu 200 si este egal cu3 inmultit cu 200 supra 4 si este egal cu 150
1 5 1
2014-06-04T07:50:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai faci 3/4x200
=150
_________________
2 3 2