Răspunsuri

2014-06-04T07:27:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mama vitrega era foarte rea.
Alba ca Zapada era certata mereu de mama sa vitrega.
Mama vitrega era buna cu fetele ei.
Relatia dintre mama vitrega si Alba ca Zapada nu era buna.
73 4 73
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T07:32:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mama vitrega era haina.
Mama Albei ca zapada era geloasa pe frumusetea fiicei sale
Mama vitrega era fara suflet
Mama vitrega era lipsita de dragoste
82 4 82