Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T23:42:18+03:00
A+b=195

a+75=b+40
a=b+40-75
a=b-35

b-35+b=195
2b=195+35
2b=230
b=115

a=115-35
a=80
n-ai pentru ce
cel mai bun
si corect
mersi ;)
si eu am facut bine
2014-06-03T23:45:19+03:00
A+b=195 ⇒ a=195-b
a+75=b+40
195-b+75=b+40⇒ 270-40=2b⇒ 2b= 230⇒ b=115
a=195-115⇒ a=80
Comentariul a fost şters
^^ dar tot corect e. am vazut ca am schimbat semnul din greseala si nu am vrut sa las gresit. am vrut sa te ajut, cu placere
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters