Răspunsuri

2014-06-03T23:36:52+03:00
Poţi scrie sentimentele tale când eşti cu mama ta, cât de mult ţii la ea ş.a.ş.m.d.
Întâmplări din care reiese iubirea voastră, relaţia mamă-fică sau mamă-fiu
Şi un fel de descriere sentimentală, morală, a mamei tale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T23:38:33+03:00
                                                   MAMA
A FOST ODATA CA NICIODATA O FA TA CARE ERA TRISTA MEREU IAR MAMA  EI NU STIA CE SA FACA. INTRO ZI MAMA EI SE DUSE LA OVRAJITOARE SI ISI DADU SUFLETU IN SCHIBUL UNEI POTIUNI PENTRU FICA EI CA SA NU MAI FIE SUPARATA
Nu caut tocmai genul asta de compunere... Dar multumesc oricum!