Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T23:39:05+03:00
Consider ca este important sa fim politicosi deoarece prin aceasta devii iubit, respectat. In primul rand politețea este o oglinda in care fiecare isi arata personalitatea. Daca interactionam cu in om trebuie sa vorbim frumos , sa folosim buna ziua, te rog , multumesc, mai pe scurt sa fim politicosi. In al doilea rand politețea este cea mai buna dovada de buna crestere. A fi politicos inseamna sa ne comportam civilizat, sa ajutam oamenii. Nu te nasti cu politetea, ci o dobandesti, fiecare dupa cum vrea, , cum poate. In concluzie politetea sta in lucruri simple, care nu cer un efort prea mare, dar care aduce admiratia si respectul celor din jur.
25 3 25
2014-06-03T23:40:12+03:00
Trebuie sa fim politicosi unii cu altii.Trebuie ca noi sa dam impresia ca avem cei sapte ani de-acasa intr-o conversatie.De asemenea vreau sa argumentez ceva:am vazut oameni care n-au ce manca si sunt foarte educati din punct de vedere familial ar si din punct de vedere scolar si am vazut si oameni,politicieni,oameni care ne prezinta tara care nu stiu sa vorbeasca corect limba romana.Daca noi,romanii,suntem reprezentanti de asemenea oameni,ganditi-va ce vor crede marile puteri ale lumii cum ar fi America,Anglia,Franta si asa mai departe.De asemenea este foarte important sa fim politicosi unii cu altii pentru ca dragilor,Romania este cred ca printre cele mai needucate tari,iar noi in loc sa ne dezvoltam,scadem!Politetea este foarte importanta mai ales intre politicienii de stat.Pe scurt,este important sa fim politicosi unii cu altii pentru a ne dezvolta tara cu cat mai mult dar mai ales,trebuie sa-i convingem pe parlamentari sa fie si ei cat mai politicosi,altfel tara noastra se va duce de rapa!