Răspunsuri

2014-02-03T11:33:28+02:00
Da, pentru ca daca ar fi egale atunci dreptunghiul tau ar fi patrat in realitate, si atunci toate formulele s-ar schimba.
latimea nu poate fii mai mare decat lugimea?
la asta ma refeream
oricum ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T11:51:16+02:00
In general latimea este mai mica decat lungimea, dar sunt anumite probleme care iti spun cu cat sunt egale si vei constata ca latimea este mai mare decat lungimea.