Imi puteti si voi spune mie timpurile pt modul indicativ?Un exemplu la persoana intai macar sa imi dati de asemenea,va rog.

2
Prezent,perfect simplu , perfect compus, imperfect, mai mult ca perfectul, viiotr , viitor poppular , viitor anterior
ms :*
Prezent,viitor I(1),viitor II(2),imperfect,perfect compus,perfect simplu,mai mult ca perfectul(m.m.c.p) :*

Răspunsuri

2013-12-12T16:03:15+02:00
Modul indicativ arata o actiune sigura, reala. Este cel mai utilizat mod.
Timpurile sunt:- prezent (merg, scriu, citesc)
                      -viitor (voi merg, voi scrie, voi citi)
                     - trecut: - imperfect (mergeam, citeam, scriam)
                                 - perfect compus (am mers, am scris, am citit)
                                 - perfect simplu ( mersei, citii, scrisei)
                                 - mai-mult-ca-perfectul (mersesem, scrisesem, citisem).

ms mult si tie,maine am teza la romana si chiar trebuia sa stiu conjugarile! :D.6
Cu placere!
Si eu am maine teza la romana.
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-12T16:04:22+02:00
1. prezent
ex. eu scriu
2. imperfect
ex. eu scriam
3. perfectul simplu
ex. eu scrisei
4. perfectul compus
ex. eu am scris
5. mai mult ca perfectul
ex. eu scrisesem
6. viitor I
ex. eu voi scrie
7. viitor II (viitor anterior)
ex. eu voi fi scris
8. viitor popular
ex. eu am sa scriu, eu o sa scriu, eu oi scrie.
toata romania da maine se pare xD.
succes si tie. si tie celalalt ralu :X
multumesc
multumesc la fel
55