Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:48:12+03:00
Paronimele sunt cuvinte asemănătoare ca structură, diferă doar un sunet, sau niciunul, dar au sens diferit:
I-am făcut un compliment.
Am descoperit complementul.
Aerul era glacial.
Acei munţi s-au format în era glaciară.
Antonimele sunt cuvintele cu sens opus.
 frumos-urât
deştept-prost.
vesel-trist
Comentariul a fost şters
Ce am copiat? Am vrut să-i dau băiatului definiţia exactă, nu am copiat nimic. Dacă tu, găseşti pe vreun site, cu exactitate ceea ce am scris eu, atunci ok, ai dreptate. După ce am postat comentariul, am căutat să făd definiţia exactă şi hop, răspunsul tău. O seară bună, dacă şti să răspunzi la întrebări fă-o, nu copia de pe alte site-uri!
2014-06-03T22:49:17+03:00
. PARONIMELE sunt cuvinte cu formă aproape identică (uneori diferă un singur  sunet) şi cu sensuri diferite
antonime cuvinte cu inteles opus adica frumos urat