Răspunsuri

2014-06-03T22:22:38+03:00
Nu admite-PV
Vreun-A. adj
adversar-S
Nu am fost atenta este C direct, scuze....
era vorba despre substantivul adversar
Ok multumesc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:24:18+03:00
Vreun = Atribut    adjectival pronominal 
adversar = Complement Direct . 
nu admite =PV
Nu exista atribut adjectival pronominal, ci doar adjectival.........morfologic este adjectiv pronominal nehotarat
http://www.tpu.ro/conversatii/care-e-diferenta-dintre-atributul-adjectival-pronominal-si-atributul-pronominal/