Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Adica vocala+vocala pronuntate in silabe diferite
De exemplu: a-er= a si e sunt cele 2 vocale pronuntate in silabe diferite. Intelegi?

Răspunsuri

2014-06-03T22:10:59+03:00
Vocale în hiat sunt cele care formează , la despărţirea în silabe , grupul de sunete numit hiat , aşadar sunt vocale din silabe diferite , dar învecinate , ex : 
 a-er , hiatul : ae , 
 a-le-e , hiatul ee 
e-mo-ţi-e , hiat ie 
 
etc 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:17:18+03:00

hiatul este grupul de cuvinte format din doua vocale care fac parte in silbe diferite.

ex: h i-a t

co-pi-la-r i-e

or-hi-d e-e

Ve-ne-t i-a

po-e z i-e

2 5 2