1) În enunțul Pupăza zbââr ... pe o dugheana , predicatul este :
a) verbal, exprimat prin substantivul zbââr ;
b) nominal, exprimat prin verb;
c) verbal , exprimat prin internectie.
2 ) Construiți o propoziție în care subiectul sa fie exprimat prin interjecție .
3) Alcătuiți o propoziție în care verbul a ști la modul gerunziu , forma negativă să îndeplinească fumcția sintactică de complement circumstanțial de cauză.

2

Răspunsuri

2014-06-03T22:06:39+03:00
1.c. prin interjectie
2. Se aude miau.
3.  A luat nota mica nestiind sa raspunda la intrebare.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:08:41+03:00
1.c)verbal,exprimat printr-o interjectie 2.Cip-cirip se aude la fereastra. 3.El a plecat stiind ca nu ii va pune absenta.
2 5 2