Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:15:26+03:00
T(K)=t(C)+273
-20⁰C+273=253 K
-35⁰C+273=238K
+15°C+273=288 K
+120°C+273=393K
-40°C+273=233K

t(C)=T(K)-273
3120K-273=2847 °C
182K-273=-91°C
32K-273=-241°C
1 5 1
2014-06-04T06:54:57+03:00

grad Celsius sistemSIsimbol °Cdomeniu temperature utilizare temperatura
Celsius
simbolurit, θîn SI1 °C = 1 Kîn CGS1 °C
Celsius se referă la scara de temperatură Celsius (în centigrade). Grade Celsius (simbol: °C) se referă la o temperatură exprimată pe scara Celsius. Gradul Celsius este de asemenea unitatea folosită pentru indicarea unui interval de temperatură.

Scara Kelvin este scară de temperatură termodinamică (absolută) unde temperatura de zero absolut (0 K) este cea mai scăzută temperatură posibilă, nimic neputând fi răcit mai mult, iar în substanță nu mai există energie sub formă de căldură. Unitatea de măsură a scării Kelvin este kelvinul (simbol: K), care este unitatea de temperatură în SI și este una din cele șapte unități de măsură fundamentale.