Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T22:00:35+03:00
Foarte simplu. Baza intr-o piramida patrulatera regulata este un patrat, deci are diagonala egala cu l√ 2(l inseamna latura), adica 24 √2. Sectiunea diagonala este cea formata de doua muchii laterale si diagonala bazei. Aria o afli asa: diagonala x·inaltimea /2 adica 24√2 x 9 /2 =  108 √2.
2014-06-03T22:02:06+03:00
Sectiunea diagonala este triunghiul isoscel VAB ( notezi baza ABCD si varful V) si aplici formula de arie care este egala cu BAZA x INALTIME  supra  2 .... vine 24 radical din 2 x 9 pe 2  si este egal cu 108 radical din 2