Teza constituie 25 % din nota luata , iar media notelor constrituie 75% , oricum iti iese 10 . Felicitari!
Comentariul a fost şters
9,50 , nu iti iese 10
9.5 adik 10
9,50 .. adica 10

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:30:51+03:00
Iti iese 9,5 adica 10.Aduni toate notele le imparti la cate sunt,inmultesti cu 3 aduni cu teza si imparti la 4.
2014-06-03T21:32:19+03:00
Pai socotesti
faci media generala adica le aduni si afli media fara teza
apoi inmultesti cu 3, apoi aduni cu nota din teza si la sfarsit imparti la patru in cazul tau ai 10