Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:31:08+03:00
Le poţi transforma pe toate în dag:
700 hg= 7000 dag
3 kg= 300 kg
şi acum ai o ecuaţie simplă.
7000 dag- ... dag= 300 dag
înlocuiesc necunoscuta cu "x"
7000 dag- x = 300dag
x=7000dag-300dag
x=6700 dag
700hg-6700 dag= 3 km
1 5 1
2014-06-03T21:32:55+03:00
700hg-....dag=3kg , 
   3 kg = 300 dag  
700 hg = 7000dag 
⇒ 7000 - x = 300 
⇒ x = 300 - 7000 
⇒x = 6700 dag .