Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:22:32+03:00
Da faci media de la fiecare materie din cele doua semestre.Dar vezi ca media anumala la o materie nu se rotunjeste
De exemplu daca pe primul semestru ai 6 la geografie si pe al doilea ai 7 media este 6,5
1 5 1
2014-06-03T21:27:36+03:00
Da.
Ex:La romana pe sem.1 ai media 9,iar pe al doilea 10,9+10=19;19:2=9,5.
Sper ca te-am putut ajuta!