Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:07:45+03:00
L=75 cm
l=3.75/5=45 cm
P=2(L+l)=2(75+45)=240 cm
Iar ne-am intalnit :) Si da mersi mult.
ma bucur si cu placere
3 supra 5 x 75 (simplificam 5 cu 75) =3x15=30 P=2(L+l),P=2(75+30) P=2X105, P=210 ?
3x15 nu a facut nici o data 30 ci 45
2014-06-03T21:08:14+03:00
Lungimea=75
3/5x75=45(latimea)
perimetrul=2(l+L)
              =2(75+45)
              =2x120
             =240
3 supra 5 x 75 (simplificam 5 cu 75) =3x15=30 P=2(L+l),P=2(75+30) P=2X105, P=210 ?