Răspunsuri

  • AMD
  • Ambiţios
2014-02-03T07:32:35+02:00
Aria unui triunghi este latura la patrat ori 3 totul supra 4 . 
Adica 6 la a 2 ori 3 supra 4  . Calculeaza si vezi cat iti da. 
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T07:43:20+02:00
AMD a dat formula corecta, insa, 6 cm reprezinta inaltimea triunghiului echilateral si nu lungimea laturii lui!
Mai trebuie sa stii si ca h = (l \sqrt{3} )/2;.
Bafta!
4 5 4