Răspunsuri

2014-06-03T21:06:31+03:00
Prima poza: a)x>4 b) x>3 c)x \leq 1 d)x<2 e) x \leq -5 f)x \leq -6 g)x \leq 5 h)x \leq 5 i)x \leq -3 j)x>4
k)x> \frac{-15}{2}

Poza 2: a) x \geq -4 x∈{-4,-3,-2,-1.......)
b)x<2
c)x \leq -5
d)x>0
e)x \leq 2
f)x \geq  \frac{-1}{2}
Ai scris solutia doar pentru o singura inecuatie, din toate cate sunt acolo!
Eu vreau rezolvarea completa daca se poate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:25:24+03:00
Sper ca te-am ajutat. Pa-pa!
Iti multumesc din suflet
Doar ca am uitat sa le fac pe cele cu modul