Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T21:00:26+03:00
Daca vine la tine spune-i (aoelu se consuma oxigenul)
sau vai da ce miroase asa de groznic
sau te faci ca stranuti si dupa spui aoleu cred ca sunt alergica la prosti
sau daca iti spune cineva o poveste care nu e interesanta faci auu auuu auuuu   iar ea (presupun ca e ea)  te intreaba ce ai?
ma doare undeva de povestea ta
sunt foarte bune replicile , dak nu mai posteaza nimeni s-ar putea sa castigi
2014-06-03T21:03:20+03:00
Vrabia malai viseaza si nebuni balamuc