Răspunsuri

2014-02-02T23:07:18+02:00
Bine pai, site-ul sugereaza ca esti la liceu, deci ce ar fi daca eu ti-as da compunerea in romana si tu ai redirectiona-o spre limba engleza? :)
           Ninge naiv. Fulgii isi croiesc mantia alba pe acest pamant secat.
M-am trezit de dimineata cu dorinta de a ma uita pe fereastra. Privesc, privesc....sunt efectiv absorbita de acest abundent alb. Hora acestor copilasi de iarna s-a raspandit devenind orbitoare. Eram extaziata si nedumerita. Am asteptat in mod continuu iarna si acum ca a venit: Este doar iarna. Nu e cum mi-am imaginat. E insotita de o ura bizara. A alungat zumzetele albinelor, radacinile strugurilor si a concediat supremul SOARE. M-a navalit o moleseala totala. M-am asezat in pat si am atipit.

Sper ca iti este de ajutor, nu ai specificat nr de randuri. :)

12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
  • AMD
  • Ambiţios
2014-02-03T07:20:36+02:00
My favourite season is winter because i love playing with snow.  I can remember last winter when me and my friends made the biggest snow man from our town. The snow was like silk and every time the sun shone it was glittering. The houses were full of this incredible white skin texture which resembled like a big white polar bear. Even if the sun was trying to warm this part of the country, the winter and thus the snow took possession  of our lives, invading it with beautiful snow flakes which were constantly falling like diamonds from the grey sky. I remember the feeling that endeavours your soul, a feeling of ease, of peace and happiness. I love winter and all that relates to it. 
57 4 57