Aria unui dreptunghi cu perimetrul de 128 cm si lungimea de trei ori mai mare decat latimea este ...... cm la 2

2
Din formula perimetrului si anume: 2l+2L=128.Inlocuiesti si iti va da 2*3l+2l=128
6l+2l=128
8l=128=>l=16 => L=3*16=48
Aria=l*L=16*48=768

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-03T20:42:18+03:00
P=2ori l +2oriL
P=128cm
L=3l
3lori2+2l=128
8l=128
l=128/8
l=16
Aria dreptunghiului Lori ladica lungime ori latime
16+3ori16=16+48=64cm la2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T20:43:23+03:00
Perimetrul=2(l+L)⇒l+L=perimetrul/2
l+L=128:2
l+L=64
l+3l=64
4l=64
l=64:4
l=16
L=16x3
L=48
aria=Lxl
aria=16x48
aria=768