1.Rezolvati in Z ecuatiile
a)9(x-2)=-63
b)5(x+3)=2(5x-5)
c)2(4x+1)=2(5x-7)
d)2(-x+5)=-8(3x+2)+56
e)1-4·[-5 ·(x-2)]=21
f)5(x-2)-7(x+3)+35=0
g)(x+3)(x-7)=0
h)(-2x+6)(x+3)=0

2

3

4

Vreau raspuns obligatoriu ajutati-ma!!!!!!!!!
La toate intrebarile

2

Răspunsuri

2014-06-03T20:44:35+03:00
A)9x-18=63 9x=63+18 9x=81 x=9 
b)5x+15=10x-10   5x= 25  x=5 
c)8x+2=10x-14  2x= 16 x=8
d)-2x+ 10=24x+74   -26x=64 x= 64 supra -26 si mai simplifici 
e)-15x-30=21  -15x= 51 x= 51 supra -15 
f)(5x-10) - (7x+21)+35= 0  -2x-31+35= 0 -2x=-4  x=2
si restul le fac cand viu de la magazin scuze

(x+3) (x-7)=0 x=-3 si 7 deci are doua soluti si ultima si la ultima rezultatele sunt 3 si -3
Apoi cand vii de la magazin ma poti ajuta si pe mine cu celelalte exercitii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T20:47:20+03:00
A)9x-18=-63               b)  5x+15=10x-10
9x=-63+18                   5x-10x=-10-15
9x= -45                        -5x=-25
x=-45:9                        x=-25:(-5)
x=-5                            x=5

c)8x+2=10x-14               d)-2x-10=-24x-16+56              
8x-10x=-14-2                  -2x-10=-24x+40
-2x=-16                          -2x+24x=40+10
x=-16:(-2)                      22x=50
x=8                               x=50/22

e)1-4·(-5x+10)=21            f)5x-10-7x-21+35=0
1+20x-40=21                    -2x-31+35=0
20x-39=21                        -2x+4=0
20x=21+39                       -2x=-4
20x=60                             x=-4:(-2)
x=60:20                            x=2
x=3

g)(x+3)(x-7)=0
x·x-7x+3x-21=0
x²-4x-21=0
ai ajuns la delta ?
acum ai inteles cum sa le faci ?
da
ok.....sunt foarte multe......zimi si tu pe cele care nu le sti .....
pe care*
nu,nu am ajuns la delta