Răspunsuri

2014-06-03T20:01:01+03:00
20min....30km
50min.....x km
x=30*50/20
x=1500/20
x=75 km
Multumesc.
Poti s ao faci pe intelesul clasei a 4-a?Nu prea inteleg.. Sau ma rog , mai simplu.
Este regula de trei simpla... nu stiu ce matematica se face intr-a 4a...
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T20:01:41+03:00
1. Cati km a parcurs pe minut ?
   30:20=1,5 km
2. Ce distanta parcurge in 50 de minute ?
   50x1,5=75 km
16 4 16