Răspunsuri

2014-06-03T19:59:39+03:00
Pai problema se poate rezolva in mai multe feluri.. la ce lectie esti?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T20:05:42+03:00
MN paralela cu BC
MN=2
BC=4
din toate rezulta ca MN este linie mijlocie in Δ ABC ⇒ AM=MB=AB÷2=3÷2= 1.5
                                                                           ⇒ AN=NC=AC÷2=5÷2=2.5
Perimetrul Δ AMN= 1.5 + 2.5 +2 =4+2 =6

1 5 1