Repede , va rog!
Intr-o livada sunt 284 de pomi fructiferi.Jumatate din numarul total sunt peri , un sfert pruni , iar restul caisi.
Cati caisi sunt in livada?
Scrieti rezolvarea sub forma de exercitiu.

2

Răspunsuri

2014-06-03T19:50:29+03:00
Raspunsul este 71 caisi (un sfert)
Vreau rezolvarea completa !!
Editeaza , sau te raportez. :( Raspuns incomplet.
jumatete sunt peri, un sfert pruni, deci sunt 3 sferturi peri+pruni. mai ramane un sfert. un sfert din 284 e 71
Mersi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T19:55:25+03:00
Deci. peri= 284:2=142 .... pruni 284:4=71 ==caisi= 284 - (71+142)= 284 - 213=71 caisi
1 5 1