Răspunsuri

2014-06-03T19:44:31+03:00
 pai  produsul dintre doua laturi si sinusul unghiului format de acestea totul pe 2
  latura c*  latura b* sin de a totul pe 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T19:45:24+03:00
Poti dupa formula lui Herone
A=√p(p-a)(p-b)(p-c)   [totul sub radical]  ,unde a,b,c sint lungimile laturilor triunghiului, iar p=(a+b+c)/2 este semiperimetrul lui
Mersi ! Veronique ! :*
cu placere:*
esti foarte dragutza ! :*
Merci^_^