Buna!Imi pare rau de materie dar nu am stiut ce materie sa pun.Vrea sa-mi raspundeti la o intrebare.
Ce sa le iau colegelor mele de sfarsit de an la fiecare ? Nu stiu ceva cadouas micut.Ganditi-va ceva album nu stiu.PLZZZZZ!

2

Răspunsuri

2014-06-03T19:34:54+03:00
 sfatul meu ar fi sa le daruiesti niste trandafiri,bijuterii si daca esti de o fata dai un sarut 
daaaaa
!!!!!!!
chiar acum uitete mai sus
Da lasa-ma in pace !
bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T19:57:34+03:00
Poti sa le dai parfumuri ceasuri ursuleti  flori dar poti sa faci o felicitare la fiecare si sa spui ce ai simtit in tot acest an...
1 5 1