Răspunsuri

2014-06-03T19:25:30+03:00
Rinichii sunt o pereche de organe la animalele vertebrate, fiind parte esențială a aparatului excretor. Rolul principal al rinchilor este excreția, realizat prin filtrarea sângelui, eliminarea prin urină a substanțelor inutile sau dăunătoare, produse de organismul propriu sau luate din mediul exterior.

la om tu
scuze
pai e la fel dar schimbi si tu acolo
Rinichii sunt organe pereche de culoare rosu inchis si au forma unei boabe de fasole. Ei sunt situati in abdomen, in fosele lombare.Structura de baza a rinichilor este nefronul.In fiecare rinichi exista aproximativ un milion de nefroni.Ei au rolul de a forma urina si de a elimina prin ea deseurile acumulate in organism.
Rinichii sunt principalele organe ale sistemului urinar.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T20:32:28+03:00
Rinichii sunt organe pereche de culoare rosu inchis si au forma unei boabe de fasole.
Ei sunt situati in abdomen, la nivelul foselor lombare.Rinichii sunt principalele organe ale sistemului urinar.Structura de baza a rinichilor este nefronul. In fiecare rinichi exista aproximativ cate un milion de nefroni. Ei au rolul de a forma urina si de a elimina prin ea deseurile acumulate in organism.
1 5 1