2.Aflati perimetrul unui triunghi care are lungimea egala cu suma sumerelor 23si25,iar latimea de doua ori mai mare

3.la un concurs de alergat baietii trebuie sa parcurga de 5 ori traseul in forma de patrat cu latura de 75m

Care este distanta parcursa de paietii ????????????? :*

2
poate e dreptunghi
la care 2 sau 3
Se referea la prima
a e dreptunghi
ma poti ajuta ???

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T19:11:40+03:00
L=23+25=48
l=48x2=96
P=2x48+2x96=96+192=288

2. P=75x4=300
300x5=1500
la problema 2 aflam perimetrul si apoi il inmultim cu 5
ok mersii foarte mult
poti sa ma ajuti si la romana da imediat pun intrebarea
2014-06-03T19:12:03+03:00
P=(l+L)*2 L=23+25 L=48 l=48*2 l=96 P=(96+48)*2 P=144
1 1 1