Răspunsuri

2014-06-03T18:40:43+03:00
Pai cateta care se opune unghiului de 30 este jumate din ipotenuza adica AC=10/2, AC=5, si apoi faci pitagora si afli BA apoi calculezi perimetru
Am nevoie de un raspuns intreg, multumesc oricum
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T18:49:17+03:00
Folosim  teorema unghiului de 30 de grade ,cateta care se opune unghiului de 30  este jumatate din ipotenuza adicaac=10/2=5
cu teorema  lui pitagora aflam ab la 2=bc la2-ac la2
ab la2=100-25
ab la2=75
ab 5rd3
perimetrul ab + ac+bc=5rd3+5+10=15+5rd3 dai factor comun daca vrei nu este obligatoriu 5(rd3+3)
Sper ca te- am ajutat!

2 4 2