Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T18:29:57+03:00
Expresia face referire la acel contact practic imposibil de la aşa o îndepărtare a soarelui de elementele naturii noastre , el întinzându-şi razele pănă la momentul atingerii plantelor , privite de eul liric ca un sărut al materiei prime cu ceva invizibil , dar care poate fi simţit .
12 4 12
2014-06-03T18:35:06+03:00
Razele  soarelui ating minunatele flori ale primaverii!! :D(cred ca acesta este raspunsul)
6 3 6