Răspunsuri

2014-06-03T18:29:01+03:00
Draga doamna profesoara.
Sunt elevul dvs(scrii si tu numele)
Vreau sa va spun ca acesti ani petrecuri impreuna au fost cei mai frumosi ani din viata mea. Vreau sa va multumesc pentru tot ce m-ati invatat, pentru ca fara dvs nu as fi stiut ce stiu acum. 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T18:34:25+03:00
                         Special pentru cea mai buna profesoara de fizica
    
         Draga doamna profesoara de fizica,v-am scris aceasta scrisoare deoarece simteam nevoia sa va spun ca dumneavoasta  ati fost,sunteti.si veti fii cea mai buna profesoara de fizica din punct de vedere profesional dar si din punct de vedere sentimental.Dumneavoastra m-ati invatat ce inseamna fizica si ce semnifiza ea.Cu ajutorul dumneavoastra am inteles tot ce trebuia,si daca cateodata nu intelegeam,dumneavoastra imi mai aratati odata,si inca odata,de cate ori era nevoie doar ca sa intelegem.Dumneavoastra ne-ati predat cu cea mai mare placere si cu draga inima,de aceea va respect si va iubesc.Vreau sa va spun doar atat:Veti ramane in inima mea pana cand ma voi stinge din viata.

3 4 3