Alcatuiti patru propoziti in care complementele circumstantiale de timp sa fie exprimate prin substantive precedate de urmatoarele prepozitii si locutiuni prepozitionale:
-acuzativ:dupa,inainte de
-genitiv:inaintea,in timpul

2

Răspunsuri

2014-06-03T18:07:53+03:00
A ajuns dupa Mihai
A venit inainte de Mihaela

A venit inaintea Andreei
A venit in timpul Mihaelei.
3 1 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T18:08:11+03:00
Vom discuta după ore . 
 Nu pleca înainte de serbare ! 
  
 Am ajuns aici înaintea trenului . 
Vom fugi  în timpul  spectacolului . 

2 4 2