Ajutati.ma va roog! Precizati valoarea morfologica si cazul pentru fiecare dintre cuvintele subliniate din enuntul:Taiatul pantalonilor evazati sau taierea pletelor erau doua si cele mai mici rele care ti se puteau intampla in epoca de aur. Cuvintele sunt:evazati,pletelor,doua,ti.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T18:04:55+03:00
Evazati-adjectiv,caz acuzativ
pletelor-substantiv comun,caz genitiv
doua-numeral  cardinal,caz nominativ
ti-pronume personal,caz acuzativ
5 5 5
2014-06-03T18:08:39+03:00
Evazati:adjectov,caz ca al substantivului cu care se acorda in gen nr si caz genitiv Pletelor:subst com caz genitiv doua:pron pers cred ca Ac ti:pron personal,dativ
Scz pt greseli am scros de pe telefon
Ma mai gandesc la doua
Aaaa
Doua caz nominativ e corect!!!
Aa