O adaptare a pasarilor rapitoare de zi la modul de hranire este prezenta :
a)ciocului puternic , cu margini ascutite ;
b)oasele cu spatii goale;
c)picioarele acoperite cu o piele solzoasa;
d)sirinxului , la bifurcarea traheei

2

Răspunsuri

2014-06-03T17:55:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T19:00:44+03:00
Eu cred ca este a deoarece ele sunt rapitoare de zi si trebuie sa vaneze ciocul trebuie sa fie mare ca sa prinda prada repede

1 5 1