Completati spatiile punctate :

300 m = . . . . . hm
7000 cm = . . . . m
59 km = . . . . . m
600 l = . . . . . dal
19 cl = . . . ml
45000 cl = . . . . .l
8000 dag = . . . . . kg
8 t = . . . . q
70 dg = . . . . . cg

please PLEASE

2
Comentariul a fost şters
am raspuns ;)

Răspunsuri

2014-06-03T17:55:41+03:00
1. 3 hm   2.  70 m  3.  59 000 m    4.    60 dal    5.   190 ml     6.   450 l   7.   80 kg   8.  800 q    9.    7 cg   Sper ca ți-am fost de ajutor!
 
Cel mai inteligent răspuns!
  • lex
  • Ambiţios
2014-06-03T17:55:57+03:00
300m=3hm
7000cm=70m
59km=59000m
600l=60dal
19cl=190ml
45000cl=450l
8000dag=80kg
8t=80q
70dg=700cg
Sper ca te-am ajutat ;)
2 5 2