Va rog sa imi spuneti cat mai repede cuvinte opuse urmatoarelor cuvinte:
rich-
tired-
nasty-
full-
old-
fast-
white-
coward-
Multumec mult ca ma ajutati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
poor;entertained;nice;empty;young;slow;black;brave

Răspunsuri

2014-06-03T17:52:43+03:00
Rich - poor
tired - rested 
nasty =-beautiful
full - empty
old - young / new
fast - slow
white - black
coward - brave
iti multumesc foarte mult ca mai ajutat!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:52:58+03:00