Răspunsuri

2014-06-03T17:57:25+03:00
I = 9876 : 12 + 120
i = 823 + 120
i = 943

9876 : 943 = 12 rest 120
verificare: 943 x 12 + 120 = 9876
Multumesc!
nu, stai ca aici am gresit
nu este buna verificarea, da mai mult
Verificarea nu e buna dar ,,î" este bun??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T18:07:32+03:00
D - deîmpărţit
î - împărşitor
c - cât
r - rest
d=Î*c+r
Î*c=d-r
Î*12=9876-120
Î*12=9756
Î=9756/12
Î=813