Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:52:19+03:00
Raluca-Prietena mea cea mai buna

Raluca este cea mai draguta persoana din lume.Ea are parul de culoare neagra,pana la umeri,este foarte inalta,nas potrivit,ochi caprui,putin pistruiata
Raluca este si foarte desteapta,glumeata,iubareata,de gasca,harnica si foarte curajoasa.Este o fata minunata.
Nu vreau sa ma laud, dar sunt foarte fericita ca am o asa prietena

Sper ca te-am putut ajuta!
1 5 1
2014-06-03T17:56:07+03:00
(pui numele aici)-cel/cea mai bun/ă prieten/ă
Este o persoana minunata. Calma/zglobie/nebunatica/energica. 
Cand intra intr-o incapere, lumineaza tot cu zambetul. Traieste viata din plin, se distreaza, e amuzant/ă, face glume mereu, nu e stresat/ă. Ne distram de minune impreuna, incercam sa ne petrecem cat mai mult timp impreuna. Ne ajutam mereu, ne sfatuim, ne spunem cele mai intime secrete. Cand ne mai certam, nu putem sa stam suparati mult timp si ne impacam. Cateodata ne certam din nimicuri. Oricum, cu certuri, fara certuri, tot prietene bune ramanem si mereu ne vom ajuta.