Pe planul patratului ABCD, se ridica perpendiculara BM in punclul B.
Ceea ce vreau eu sa stiu este cum sa demonstrez ca, CD II (ABM).
Stiu ca astea se fac in clasa a VII-a parca ... dar de cand am inceput geometria in spatiu am uitat complect totul. :)

2
nu
Daca inteleg unde pica BM iti explic.
Pai BM pica pe planul patratului.
Da am inteles
M-am uitat tarziu la desenul care l-ai pus si de asta nu am inteles

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T17:34:31+02:00
ABCD- plan
AB=BC=CD=DA
BC,AD perpendicular pe AB 
MB apartine planului ABM si planul ABM perpendicular pe planul ABCD
AB aprtine planului ABCD
ABCD-patrat
O acolada mare la toata demonstratia in care =>ca DC II cu planul ABM
Eu asa am gandito,sper ca este bine,daca nu ai inteles ceva iti mai explic nici o problema!

2 5 2
2014-02-02T21:24:46+02:00
Teoremă: Dacă o dreapză este paralelă cu o altă dreaptă dintr-un plan este paralelă cu planul sau conţinută în el. Dreapta CD din problemă, este paralelă cu dreapta AB care este conţinută în planul (ABM). Pentru că CD nu este conţinută în planul (ABM), este paralelă cu el.