Problema care se rezolva prin metoda grafica.

In doua depozite erau 64 440 t de porumb. Afla cate tone erau in fiecare depozit, stiind ca in al doilea erau cu 3000 t mai mult decat triplul cantitatii din primul depozit.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T17:44:34+03:00
L.I____I
ll.I____I____I____I+3000

 Suma este 64440 .
 64440-3000=61440
 61440:4=15360 ( primul depozit )
 15360x3+3000=49080 ( al doilea depozit )

Verificare : 49080+15360=64440
2 5 2
2014-06-03T17:46:24+03:00

primul desen are 1 segment.

al doilea are 3 segmente egale cu cel din primul desen si un segment mai mic pe care scrii 3000t.

faci acolada si scrii 64440 t

64440 -3000=6144

6144 :4=15360

un segment=15360t=primul depozit

al doilea depozit=3*15360+3000=49080t

1 5 1