Legea lui Ohm, stabilește legăturile între intensitatea curentului electric (I) dintr-un circuit electric, tensiunea electrică (U) aplicată și rezistența electrică (R) din circuit.

Răspunsuri

2014-02-02T16:30:43+02:00
U=I*R unde U este tensiunea
mersii :*
I=E/R+r legea lui Ohm pentru un circuit intreg I-Intensitatea curentului electric;E-tensiunea electromotoare careacteristică generatorului;R-rezistenta circuitului exterior;r-rezistenta internă a generatorului;
I=E/(R+r)
asta e,neatentie in scriere poate duce la greseli
de aia sunt frumoase fizica si matematica pentru ca nu prea poti sa le relativizezi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T16:31:27+02:00
 Legea lui Ohm spune că într-un circuit intensitatea(I) curentul electric este direct proporțională cu tensiunea (U) aplicată și invers proporțională cu rezistența (R) din circuit. Formula matematică a legii lui Ohm este:

I=U/R

unde I este intensitatea curentului, măsurată în amperi (A) ;U este tensiunea aplicată, măsurată în volți (V);R este rezistența circuitului, măsurată în ohmi (Ω).