Alcatuiti enunturi in care atributele sa se exprime prin
•adverb
•verb ---->infinitiv
----->supin
•substantiv
Repede!!pLizzz!!!

2
explicami
Deci un Atribut sa se exprime prin adverb....Cu ar fi prin pronume :Floarea de la el s-a ofilit (de la el = Atribut exprimat prin pronume)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:37:13+03:00
Adverb: sa vedem ce ne aduce ziua de maine.
verb la infinitiv: copii au fericirea de a vedea lumea .
verb la supin: casa aceea nu avea nici usa ,nici geamuri doar scari de coborat pana la noi .
substantiv:livada cu pruni este dincolo de noi.
:)
2 5 2
2014-06-03T18:06:05+03:00
Atribut adverbial: Parintii ne arata mersul inainte.
Atribut verbal la modul infinitiv: Placerea de a se uita la acel tablou era mare.
Atribut verbal la modul supin: Medici tratand bolnavii gasesti peste tot.
Atribut substantival: Ali, turcul, e tare batran.